Disney plus – Konec sdílení hesel s kamarády. Co teď dál a za kolik?

Jak pracujeme?: Jsme profíci, nevěříme marketingovým slibům a nezávisle recenzujeme a srovnáváme produkty. Když nakoupíte skrze naše odkazy, můžeme získat malou odměnu, která ale nezvyšuje cenu vašeho nákupu.

26. září 2024 Disney začal upozorňovat některé uživatele Disney +, že jejich účet je využíván v rozporu s jejich podmínkami služby a hrozí jeho zablokování. A vy se teď asi ptáte: Co s tím jde dělat a musím si koupit vlastní účet? Vysvětlím vám, co se děje a jak si Disney+ zase pustit.

8. srpna 2024 Disney oznámili, že brzy začnou postihovat sdílení účtů mezi širokými rodinami, kamarády, známými z práce a podobnými skupinami lidí, které nežijí v jedné domácnosti, nebo pod jednou střechou. 

A 26. září se v aplikaci (typicky na té televizní) lidem ukázala zpráva „Tahle televize nespíš nepatří do domácnosti Disney+ pro tenhle účet„. Pokud vidíte na své televizi, v aplikaci nebo na webu tuto hlášku, tak jste nejspíše černý pasažér – neplatíte, ale vezete se. A proti vám jsou současné kroky Disney namířeny.

Koupit nový účet Disney+

Tahle televize nespíš nepatří do domácnosti Disney+ pro tenhle účet

Tahle televize nespíš nepatří do domácnosti Disney+ pro tenhle účet

Prakticky máte 5 možností, co s tím teď udělat:

1. Nepoužívat Disney+

Můžete si férově přiznat, že když vám někdo půjčil heslo, tak jste se občas na něco koukli, ale, že za plnou cenu pro vás Disney+ nemá přínos. A pak prostě stačí aplikaci smazat, webovou stránku zavřít a Disney+ dále nepoužívat. Abyste si porovnali aktuální ceny, tak se podívejte na článek o cenách Disney+.

2. Aktualizovat domácnost

Disney+ zkusí odhadnout, která domácnost je ta primární a aktuálně „správná“ (podle toho, kdo ji platí) a zbylé domácnosti označí za takové pomyslné černé pasažéry, co se vezou, ale neplatí. Vy můžete nastavit, že vaše domácnost (a zařízení v ní – TV, mobily, tablety, počítače) bude ta hlavní, primární a všechny ostatní domácnosti budeou černí pasažéři. Pro nastavení budete potřebovat kód z emailu, na který je účet Disney+ vytvořený (nejčastěji je to ten, kdo jej platí). Kód v emailu má platnost 15 minut, takže to chce trochu souhru s tím, kdo jej vlastní. 

Tímto krokem nejspíše instantně uděláte z ostatních lidí v účtu černé pasažéry (včetně toho, kdo za účet platí) a oni nejspíše dále nebudou moci Disney+ u sebe doma sledovat. Na druhou stranu vám možná pár dní může toto přepínání domácností fungovat a vy tak oddálíte koupi vlastního placeného účtu.

Koupit nový účet Disney+

Aktualizujte svou domácnost Disney+

Aktualizujte svou domácnost Disney+

3. Dočasně „Být mimo domov“

Pokud jste na dovolené, nebo prostě mimo domov (na chatě) a chcete sledovat svůj Disney+, tak vyzkoušejte tuto možnost. Budete potřebovat poslat kód do emailu zakladatele účtu (nejčastěji ten, kdo předplatné platí). Kód vyprší za 15 minut. Když volbu potvrdíte, tak vám pár dní to jedno zařízení (typicky TV na dovolené, nebo na chatě) bude fungovat. Případně si Disney vyžádá další potvrzení, že jste stále na chatě, nebo dovolené.

Toto je potenciálně prostor, kterým byste mohli koupi vlastního účtu oddálit na trochu delší dobu. Pravděpodobně se ale koupi vlastního účtu nevyhnete.

Koupit nový účet Disney+

Potvrďte, že jste mimo domov

Potvrďte, že jste mimo domov

4. Koupit si vlastní předplatné a vytvořit si nový účet

Další možností je koupit si vlastní účet. To dává smysl pro ty, kdo Disney+ opravdu používají a potřebují více, než jedno zařízení v jednu chvíli. Typicky je to vhodné v situaci, kdy jeden účet sdílí více rodin s dětmi, nebo starwars fans, atp. 

Účet sice stojí plnou cenu, ale zase dostanete všechny služby. Oproti čemu? Oproti další možnosti…

Koupit nový účet Disney+

Vytvořte si vlastní účet Disney+

Vytvořte si vlastní účet Disney+

5. Koupit si účet „nového člena domácnosti“

V Tv aplikaci, ani mobilní aplikaci jsem tuto možnost na stránce s informací „Tahle televize nespíš nepatří do domácnosti Disney+ pro tenhle účet“ přímo nenašel. Ale existuje levnější způsob, jak mít Disney+. Za 119 Kč / měsíc se můžete stát členem domácnosti Disney+, kterou už platí někdo, kdo s vámi sdílí heslo do Disney+.

Má to výhody i nevýhody. Výhoda je, že pokračujete se svým účtem a jeho historií v současné Disney+ domácnosti a dostanete své vlastní nové přihlašovací jméno i heslo.

Nevýhod je ale více – účet bude platit ten, kdo platí za původní domácnost a najednou může mít nový člen domácnosti spuštěné jen jedno zařízení. To je třeba pro rodinu s dvěma dětmi možná nevhodná možnost, ale pro singles, nebo páry bez dětí, s jedním dítětem, nebo více dětmi, které se umí podělit a dohodnout na časovém rozvrhu je to skvělá možnost, jak mít Disney+ za půlku peněz. Obávám se ale, že tento typ účtů bude za rok, dva, nebo tři chtít Disney (i Netflix, který to umožňuje taky) převést na samostatný placený účet.

Jak vytvořit nového samostatného člena domácnosti?

  1. Přihlaste se na webu https://www.disneyplus.com/
  2. V hlavním menu (váš avatar vpravo nahoře) vyberte možnost „Účet
  3. V sekci „Vaše tarify a fakturace“ klikněte na „Pozvat dalšího člena
    Pozvěte na Diseny+ dalšího člena

    Pozvěte na Disney+ dalšího člena

  4. Klikněte na „Pokračovat“
    Zkontrolujte změny svého tarifu

    Zkontrolujte změny svého tarifu

  5. A nakonec potvrďte platbu. Pak budete mít vlastní nový účet. Přihlašovací údaje vám dorazí emailem do emailu vlastníka domácnosti (toho, kdo platí).

Nevýhoda je, že se musíte s vlastníkem domácnosti dohodnout a posílat mu platbu. Ale stojí to polovinu toho, co běžný účet.

Koupit nový účet Disney+

Budeme rádi za vaše názory a připomínky

      Přidejte váš dotaz nebo recenzi

      Před odesláním komentáře byste měli vědět jak pracujeme s vašimi osobními údaji. Důvodem pro zpracování osobních údajů je náš oprávněný zájem. Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC (GDPR). Při odeslání komentáře zpracováváme tyto osobní údaje - jméno, email a vaši IP adresu. Jméno používáme pro oslovení při případné odpovědi. Jméno můžete nahradit i přezdívkou. Email používáme pouze pro odeslání notifikačního emailu se zprávou, že vám někdo odpověděl na váš dotaz, případně rovnou pošleme odpověď na váš dotaz. Email je neveřejný a pro jiné účely ho nepoužíváme. IP adresu využíváme výlučně pro ochranu formuláře před spamem. Případné úpravy osobních údajů a žádosti o smazání můžete vyřídit emailově na [email protected].

      Covybrat.cz
      Logo